Întrebări frecvente (FAQ):

Î: Când și ce pot raporta?

Contactați-ne dacă suspectați sau aveți cunoștință de comportamente sau incidente care încalcă: regulamentele interne ale Grupului JUB, Codul de conduită JUB, regulamentul privind prevenirea mobbing-ului, regulamentul privind prevenirea comportamentului inadecvat sau orice alt angajament JUB sau alte reguli obligatorii. Vă rugăm să nu ezitați să efectuați o raportare, întrucât în niciun caz nu vor exista consecințe negative pentru dumneavoastră.

Î: Cum sunt protejat în calitate de persoană care a raportat o încălcare?

JUB d.o.o. colectează și prelucrează datele cu caracter personal ale persoanei care raportează o încălcare (dacă acestea sunt furnizate de către persoana care raportează o încălcare) și datele cu caracter personal ale altor participanți la presupusul comportament în scopul investigării, în conformitate cu dispozițiile reglementărilor aplicabile în domeniul protecției datelor cu caracter personal (GDPR). Se garantează anonimatul și protecția persoanei care raportează o încălcare împotriva represaliilor. Cu toate acestea, dacă dorește să primească un răspuns cu privire la procesarea raportării sale, ne poate furniza datele sale de contact. În cazul raportărilor anonime prin intermediul formularului online, sistemul nu cunoaște identitatea persoanei care raportează o încălcare, dar înregistrează datele IP care pot fi obținute numai de către autoritatea competentă și anume doar în cazul unor proceduri statutare. Persoanele care raportează încălcări, care doresc să rămână anonimi, nu trebuie să introducă datele personale în formular. În acest caz, persoanele care raportează încălcări sunt atenționați că, din cauza unei posibile lipse de date verificabile sau suplimentare, este posibil să nu fie posibilă procesarea completă și minuțioasă a raportării și nici nu va fi posibilă trimiterea de feedback persoanei care raportează încălcarea. Datele cu caracter personal care nu sunt relevante pentru procesarea cazului individual vor fi șterse imediat. În cazul în care sunt inițiate proceduri ulterioare pe baza raportării, datele vor fi păstrate timp de 1 an după încheierea procedurilor interne sau judiciare. Grupul JUB oferă tuturor persoanelor care raportează încălcări cel mai înalt nivel de protecție împotriva oricăror represalii directe sau indirecte.

Î: Pot să efectuez o raportare anonimă?

Vă încurajăm să vă dezvăluiți identitatea atunci când efectuați o raportare, deoarece aceasta poate facilita investigarea și poate oferi un feedback adecvat persoanei care raportează încălcarea. Cu toate acestea, dacă doriți, puteți alege să rămâneți anonim.

Î: Care este procedura după înaintarea raportării?

Raportările vor fi procesate în conformitate cu procedura de primire și procesare a raportărilor în Grupul JUB. Persoana desemnată să examineze raportările (consilierul juridic al Consiliului de administrație) va decide ce procedură va fi urmată și vă va contacta cu orice întrebări sau solicitări de clarificări suplimentare. Dacă ne furnizați datele dumneavoastră de contact, veți fi informat cu privire la rezultatul investigării privind raportarea dumneavoastră. În cazuri complexe, investigarea poate dura câteva săptămâni.

 

Î: Pe cine pot contacta pentru clarificări sau informații suplimentare cu privire la efectuarea unei raportări?

Pentru clarificări, consultări și informații suplimentare, îl puteți contacta oricând și pe consilierul juridic al Consiliului de administrație: e-mail: pravo@jub.eu, respectiv tel.: +386 1 588 41 11 sau +386 31 321-294.

Programul JUB Design Studio face o selecție ușoara de culori si texturi, folosind exemple tipice.
Contact: SC JUB SALES SRL, Calea Clujului št. 207/C, RO-410 Oradea, Romania; T: +00403 594 55 058; E: info@jub.ro